A blogolás mint a Self-branding eszköze

Időpont: 
2015. november 03. 18:00 és 20:00 között
Helyszín: 
E épület 503-as terem
Kategória: 
Előadás
Szervezés: 
BME-hallgató
Kapcsolattartó: 
KommON Kommunikációs Szakkollégium

KommON Kommunikációs Szakkollégium II. Karrier Estéjének keretében az énmárka témáját László Mónika personal branding szakértővel járjuk körül. A self-branding egy lehetséges építésének módja, a blogolás keretén belül vizsgáljuk meg az énmárka fejlesztésének lehetőségeit. Megnézzük, hogyan érhetjük el, hogy az emberek figyeljenek ránk és hitelesnek tartsanak; de megtudhatjuk azt is, hogy hogyan segítheti a blogolás azt, hogy kiemelkedjünk versenytársaink közül.

Egyáltalán, miért fontos a self-branding? „Az énmárka tudatos építésének akár az is lehetne az alapja, hogy végre eldöntsük magunkról, vajon mosópor vagyunk-e, vagy fájdalomcsillapító” - olvasható a találóan megfogalmazott definíció előadónk könyvének ismertetőjében.

László Mónika personal branding szakértőként tanácsadással foglalkozik, azaz a „tehetséges embereket, vezetőket, cégtulajdonosokat támogatja abban, hogy megvalósítsák szakmai céljaikat.” 2008 óta szabadúszó tanácsadó, előtte a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumban volt főtanácsadó. Találkozhattunk vele többek közt a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, BME Állásbörzén, a Figyelőben, Üzlet és Pszichológiában, valamint a HVG Extra: Business magazinban. Fő profiljai közé tartozik a brandépítés és a közösségi média.

Ha úgy érezzük, nem születtünk karizmatikus vezetőnek vagy hiteles kommunikátornak, akkor sincs baj: Móni szerint „aki következetesen fejleszti magát és tudatosan építi a személyes márkáját, végül nem csak ösztönösen lesz jó”.

A program ingyenes, további részletek a Facebook oldalán.